HTML

Patkánykodások

  • bogymon: Mit olvasok/unk, ha nem lesz hatvanypatkany.blog.hu? (2010.01.02. 13:01) A végtelenbe -- és tovább (Akik elmentek, 2009)
  • ShitIron: Üdv. Én amondó vagyok, hogy a halál után az van, mint mikor még meg se születtünk. Nincs semmi túlvilág csak vége és kész. (2009.12.19. 19:20) A Fehér Fény
  • llindus: jelenet: széchenyi tér, cuncimókus anyuka és kisgyerek, már totyog, de még nem beszél. anyuka: "gyere, kicsim, eszünk valamit a mekdonáldszban. gyerek: (szeretné reprodukálni, amit az anyja mondott) "Donnó...". mire anyuka kedves-korholó hangon kor... (2009.11.04. 12:01) A McDonalds nélküli ország
  • llindus: ugyanmár! de most komolyan... és egyébként is: a tojásos-békönös mekreggeli egyszerűen divine. ha tehetném, minden nap ezzel indítanék. kivéve persze, ha lángos van reggelire;) (2009.11.03. 23:38) A McDonalds nélküli ország
  • Hatványpatkány: A komoly félelmek kezdenek igazolást nyerni Shaq-et illetően az idénykezdő pár meccs után... Még a jámbor, agyonsérült (de egyebekben kiváló és nagyon szimpatikus) litván óriás: Ilgauskas is jobb nála egyelőre. 2009 van, nah. Nem 2002. Ezt én is ... (2009.11.03. 17:17) NBA Playoff 2009 – A nagydöntő
  • Hatványpatkány: Mohamed úgy döntött, továbbra sem jön a hegyhez, mert kicsi neki a leszállópálya (Puskás Stadion). Mr. McGuiness: ennél jobb kifogást nem sikerül előhalászni az iszákból? (2009.11.03. 16:21) U2-Zágráb-2009. 08. 09.
  • Hatványpatkány: Mi az, hogy "dölgött"? Valami nor-végét járó ló? (2009.10.21. 22:43) Meghülyült az A-ha
  • Gerry.: Hogy hívják a dölgött skandináv lovat? Osz-ló. Én kérek elnézést. (2009.10.18. 12:07) Meghülyült az A-ha
  • Hatványpatkány: Szerintem pedig épp a vallás akar tudománypótlékként fellépni (ld. kreacionizmus vs Darwin). Mellesleg, a "senki nem jött vissza, tehát ki mondaná meg, hogy nincs mennyország"-alapú logika azért nem jó, mert akkor pl. minden vallás megkérdőjelezhet... (2009.10.15. 20:03) A Fehér Fény
  • DepecheM: @Hatványpatkány: Azért merészeltem mindezt feleslegesnek, sőt SPEKULÁCIÓnak minősíteni, mert amíg senki nem jön vissza a túloldalról, addig a TAPASZTALATI tudomány (mert ez mi más lenne?) semmi bizonyosat nem állíthat. Mellesleg a szándékból, illet... (2009.10.13. 13:32) A Fehér Fény
  • Utolsó 20

Korábbi rágcsálnivalók

Korábbi rágcsálnivalók

A Patkány Éve

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.03.20. 18:28 Hatványpatkány

tinipasi.blog.hu (Átlagblog I.)

mondták a csajok hogy a blogon meg lehet írni mi a fasz bajod van és el is olvassák csak jó nevet kell találni meg sokat kell írni  a kurásról jobb mint az iviv mert ott nem lehet írni a kurásról szóval én is nyitok ilyen blogot mert sok érdekes van velem ma reggel felkeltem fogat mostam volna de nem volt kedvem aztán felöltöztem elmentem iskolába mert muszáj baszódjanak meg de a szünetben a büfénél letapiztam két csajt mert nagy a csöcsük aztán persze vinnyogtak de persze jó volt nekik is mert rondák és örülnek is neki ha valaki hozzájuk ér meg nagy is a csöcsük aztán meg törióra volt és jöttek smsek hogy este zizzenjünk be a pubba vodkamartini akció lesz úgyis péntek van meg kaptam smseket is aztán ofőóra is volt pedig de utálom az ofőt mindig emlékeztet arra milyen értéktelen kis geci vagyok hogy mindenki abból lesz csak van aki az is marad na aztán mentünk menzára dobáltam a rántott karfiolt a kurva haverom nyakába az mekkora poén volt aztán kaptam pár smst aztán délután volt valami de nem emlékszem megnéztem egy barátnőm blogját hogy arról nyafog hogy nem sikerültek a fotók amiket a hétvégén nyomott horvátban mert nem látszik a segge vágása a strandos képeken ez mekkora picsa széllel szemben nem fotózunk tudhatná de azért lovingol mindenkit meg xoxo talim lett volna biankával akinek nagy a csöcse de aztán valami partyra ment kecelre ahol habot fújnak meg acid-ázás lesz vagy a cidázás ezt nem értettem pontosan és azt mondta nem jön haza onnan szüzen ezt se vágom mert már nem az régen hétfőn doga van de leszarom nyomok playstationt még kicsit a magzatevő 3 kurvára odabasz a fater meg bekúrt és azt mondta nem viszem semmire nem mintha ő vitte volna sose leszek sörhasú klottgatyás én viszem valamire mert gyurok dj leszek vagy pincér egy lukkkszushajón gazdag német nőket kurok atomokra aztán kaptam pár smst is aztán cseteltem egy csajjal kérdeztem hogy borotválja meg hogy nagy a csöcse aztán valamiért bontotta a vonalat a hülye kurva ma nem megyek martinizni bár biztos lesz ott pár csaj akinek nagy a csöcse de átjön a haverom és toljuk a wowot inkább hétfőn doga amire nem tanulok mert leszarom a tudás nem kifizetődő csak a kapcsolatok meg a nagy pofa meg kaptam pár smst is hogy lesz e doga de biztos lesz ha már kérdik aztán megfürödtem volna ha lett volna kedvem de válaszoltam inkább pár smsre anyám meg benézett hogy van koszos zoknim mondom nem bazmeg mezítláb voltam egész nap a cipőmben hülye állat meg aztán a webkamon is szólt julcsi hogy kilenckor menjek a martinis bulira na lehet hogy megyek mert biztos lesz ott pár csaj akinek nagy a csöcseik asszem le kell nyírnom a farkamról a szőrt mert lehet hogy megyek a buliba vagy inkább tolok egy gammát mégis mert igazándiból nem vágom hogy mit kezdjek magammal

Szólj hozzá! · 8 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanypatkany.blog.hu/api/trackback/id/tr321014789

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: learn the facts here now 2018.12.21. 07:39:50

Ingyenes lesz a forgalmazóknak a MinDig TV matrica, a vásárlók meg egy évig ingyen örülhetnek a Terra fizetős csatornáknak - DVB-T Blog

Trackback: visit my web site 2018.12.21. 05:02:36

"cab receipt las vegas" - How to calm down after adderall

Trackback: other 2018.12.21. 04:30:09

Hátizsák mentés a húsz méter mély hasadékból: átmásztunk a Monte Rosán-5 nap-7 "négyezres" - salamandra

Trackback: mouse click the up coming internet site 2018.12.21. 03:33:15

army negative counseling statement out of uniform - Doxycycline feeling sick

Trackback: continue reading this.. 2018.12.21. 02:46:21

Két új Harry Potter-kötet jelenik meg októberben - KönyvesBlog

Trackback: read the article 2018.12.21. 01:06:06

Hogyan tévézünk 10 év múlva? - Kívül tágasabb

Trackback: mouse click the up coming document 2018.12.20. 21:18:15

Miért is lenne érdemes kimenni a párizsi autószalonra? - Privát gondolatok az autók világáról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása