HTML

Patkánykodások

  • bogymon: Mit olvasok/unk, ha nem lesz hatvanypatkany.blog.hu? (2010.01.02. 13:01) A végtelenbe -- és tovább (Akik elmentek, 2009)
  • ShitIron: Üdv. Én amondó vagyok, hogy a halál után az van, mint mikor még meg se születtünk. Nincs semmi túlvilág csak vége és kész. (2009.12.19. 19:20) A Fehér Fény
  • llindus: jelenet: széchenyi tér, cuncimókus anyuka és kisgyerek, már totyog, de még nem beszél. anyuka: "gyere, kicsim, eszünk valamit a mekdonáldszban. gyerek: (szeretné reprodukálni, amit az anyja mondott) "Donnó...". mire anyuka kedves-korholó hangon kor... (2009.11.04. 12:01) A McDonalds nélküli ország
  • llindus: ugyanmár! de most komolyan... és egyébként is: a tojásos-békönös mekreggeli egyszerűen divine. ha tehetném, minden nap ezzel indítanék. kivéve persze, ha lángos van reggelire;) (2009.11.03. 23:38) A McDonalds nélküli ország
  • Hatványpatkány: A komoly félelmek kezdenek igazolást nyerni Shaq-et illetően az idénykezdő pár meccs után... Még a jámbor, agyonsérült (de egyebekben kiváló és nagyon szimpatikus) litván óriás: Ilgauskas is jobb nála egyelőre. 2009 van, nah. Nem 2002. Ezt én is ... (2009.11.03. 17:17) NBA Playoff 2009 – A nagydöntő
  • Hatványpatkány: Mohamed úgy döntött, továbbra sem jön a hegyhez, mert kicsi neki a leszállópálya (Puskás Stadion). Mr. McGuiness: ennél jobb kifogást nem sikerül előhalászni az iszákból? (2009.11.03. 16:21) U2-Zágráb-2009. 08. 09.
  • Hatványpatkány: Mi az, hogy "dölgött"? Valami nor-végét járó ló? (2009.10.21. 22:43) Meghülyült az A-ha
  • Gerry.: Hogy hívják a dölgött skandináv lovat? Osz-ló. Én kérek elnézést. (2009.10.18. 12:07) Meghülyült az A-ha
  • Hatványpatkány: Szerintem pedig épp a vallás akar tudománypótlékként fellépni (ld. kreacionizmus vs Darwin). Mellesleg, a "senki nem jött vissza, tehát ki mondaná meg, hogy nincs mennyország"-alapú logika azért nem jó, mert akkor pl. minden vallás megkérdőjelezhet... (2009.10.15. 20:03) A Fehér Fény
  • DepecheM: @Hatványpatkány: Azért merészeltem mindezt feleslegesnek, sőt SPEKULÁCIÓnak minősíteni, mert amíg senki nem jön vissza a túloldalról, addig a TAPASZTALATI tudomány (mert ez mi más lenne?) semmi bizonyosat nem állíthat. Mellesleg a szándékból, illet... (2009.10.13. 13:32) A Fehér Fény
  • Utolsó 20

Korábbi rágcsálnivalók

Korábbi rágcsálnivalók

A Patkány Éve

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.11.04. 11:26 Hatványpatkány

Rats love cheese

[HATVÁNYPATKÁNY] jól lespermázom a csöcsöd, gecó

[sajtasszonyság] :DD

[HATVÁNYPATKÁNY] szeretek olvasni, ha erre gondolsz

[HATVÁNYPATKÁNY] és tudok is :)

[sajtasszonyság] kedvenc?

[HATVÁNYPATKÁNY] bret easton ellis

[sajtasszonyság] hű, hát aztat nem ösmerem, vazzeg

[HATVÁNYPATKÁNY] költők közül meg józsef attila

[sajtasszonyság] jujjj......................

[HATVÁNYPATKÁNY] egyiket se ismered mi, te tahó ribanc? :)

 [sajtasszonyság] kedvenc a jozef

[sajtasszonyság] csináltam tennap montázst a falamra, és

[sajtasszonyság] rajta van az óda

[HATVÁNYPATKÁNY] montage a la fütyi

[sajtasszonyság] kösz, h értékeled a

[HATVÁNYPATKÁNY] nekem a nagyon fáj a kedvenc versem tőle

[sajtasszonyság] művészi hajlamaimat, görény

[HATVÁNYPATKÁNY] örülök, hogy artisztikus vagy te mocsmodék luvnya

[sajtasszonyság] :DDD

[HATVÁNYPATKÁNY] és hány éves vagy mozzarella baby?

[sajtasszonyság] befogod a pofád, dákó

[sajtasszonyság] 18

[HATVÁNYPATKÁNY] ehe. friss hús

[HATVÁNYPATKÁNY] remek

[HATVÁNYPATKÁNY] akkó lecophacc :)

[sajtasszonyság] érett faszi...hehe

[sajtasszonyság] takarodj, vén róka :)

[HATVÁNYPATKÁNY] nemsoká takarodok jah

[sajtasszonyság] kurva jó

[sajtasszonyság] örülök nagyon

[HATVÁNYPATKÁNY] haza kell mennem

[HATVÁNYPATKÁNY] örüljé geca

[sajtasszonyság] van otthon

[sajtasszonyság] géped, vagy csak traktorod?

[HATVÁNYPATKÁNY] ez munkahelyi net, ingyenes

[HATVÁNYPATKÁNY] otthon minek legyen

[sajtasszonyság] akkor rohadj meg

[sajtasszonyság] hogy cseteljünk

[HATVÁNYPATKÁNY] miattad nem veszek netet, némmá

[sajtasszonyság] felszeletelem a büdös farkad!

[HATVÁNYPATKÁNY] gyütté vóna hamarabb itt rohadok 10 óta

[HATVÁNYPATKÁNY] eeebactad

[sajtasszonyság] te is

[sajtasszonyság] asszed, találsz

[HATVÁNYPATKÁNY] gyüttem vóna később mi? eheh

[sajtasszonyság] olyat, aki szóba áll veled?

[sajtasszonyság] mind hülye picsa

[HATVÁNYPATKÁNY] hát.. zömében igen

[HATVÁNYPATKÁNY] 1-2 azér jó fej

[HATVÁNYPATKÁNY] te nem :)

[sajtasszonyság] akkor meg becsüljél meg, szemét geci

[HATVÁNYPATKÁNY] becsüljön meg az ipari áram baze

[sajtasszonyság] zsigereljen ki egy dodó

[HATVÁNYPATKÁNY] na majd holnap is baszogathacc, itt leszek

[HATVÁNYPATKÁNY] örüljé

[sajtasszonyság] hülye fasz

[HATVÁNYPATKÁNY] büdös kurva

[sajtasszonyság] 10től 7ig?

[HATVÁNYPATKÁNY] nem tom...

[HATVÁNYPATKÁNY] 10től... úgy 3ig

[sajtasszonyság] kösz a határozott választ

[HATVÁNYPATKÁNY] ugatom, nem?

[sajtasszonyság] akkor 4kor jövök

[HATVÁNYPATKÁNY] oké, az jó lesz

[HATVÁNYPATKÁNY] alig várom már h ne találkozzunk

[sajtasszonyság] mennyé haza

[sajtasszonyság] vagy gyere, itt ugass

[sajtasszonyság] kis patkány

[HATVÁNYPATKÁNY] na jó. küldhecc képet gernyóka

[HATVÁNYPATKÁNY] megengedem

[sajtasszonyság] a nagy büdös lófaszt

[HATVÁNYPATKÁNY] :)))))))

[HATVÁNYPATKÁNY] az van, ne küldj

[sajtasszonyság] :)

[HATVÁNYPATKÁNY] mit vigyorogsz te állat?

[sajtasszonyság] jajj, uram, nem cabad?

[HATVÁNYPATKÁNY] na jó, miss trappista

[HATVÁNYPATKÁNY] te olyan főkötős 120 kilós némber vagy mi?

[sajtasszonyság] :DDDD

[HATVÁNYPATKÁNY] nagy kuglófképpel

[HATVÁNYPATKÁNY] meg öledbe egy kosárral

[HATVÁNYPATKÁNY] tuti

[sajtasszonyság] aham

[sajtasszonyság] pont olyan

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor kérjen képet tőled a Kofi Annan

[HATVÁNYPATKÁNY] én ugyan nem fogok :)

[sajtasszonyság] van 3 csöcsöm is

[sajtasszonyság] meg kis csökevény farkam

[HATVÁNYPATKÁNY] az remek

[sajtasszonyság] na, majd megsimized

[HATVÁNYPATKÁNY] legalább dilemmázhacc a boltba h óvszert vegyé e vagy tampont

[sajtasszonyság] ált magam készítem

[sajtasszonyság] mind2t

[HATVÁNYPATKÁNY] csak össze ne keverd...

[sajtasszonyság] így ócsó

[sajtasszonyság] neem, bár mindegy

[sajtasszonyság] kifőzöm magamból a kölyköket

[HATVÁNYPATKÁNY] ehehe

[HATVÁNYPATKÁNY] jóvan látom teljesen elmebeteg vagy

[HATVÁNYPATKÁNY] ezt már szeretem

[sajtasszonyság] hehe

[HATVÁNYPATKÁNY] és még gimis vagy, vagy már kinn állsz a placcon? :)

[sajtasszonyság] most érettségiztem

[HATVÁNYPATKÁNY] nem láccik.. ehehhe

[sajtasszonyság] megvette apus

[sajtasszonyság] kaptam egy merdzsót, h átmentem

[HATVÁNYPATKÁNY] jah értem, úgy már logikus

[HATVÁNYPATKÁNY] te érettségiér szopsz... ez azér becsülendő

[sajtasszonyság] jah, hívom a fatert

[sajtasszonyság] hátha vesz egy cosmót nekem cserébe

[HATVÁNYPATKÁNY] és jelentkezté valami felsőoktatási intézménybe?

[sajtasszonyság] naná, de nem vesznek fel, mer

[sajtasszonyság] a sok görény mind idén felvételizik

[HATVÁNYPATKÁNY] [sajtasszonyság] mer segghülye vagyok

[HATVÁNYPATKÁNY] ehehe

[sajtasszonyság] heeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeee :)

[sajtasszonyság] te olyan családapa vagy,

[HATVÁNYPATKÁNY] nem

[sajtasszonyság] sok nyivvogó

[HATVÁNYPATKÁNY] nem

[sajtasszonyság] gyerekkel, és

[sajtasszonyság] így éled ki magad?

[HATVÁNYPATKÁNY] se nyivvogó asszony se kölkök

[sajtasszonyság] akkor meg perverz vagy

[HATVÁNYPATKÁNY] belőlem elég 1 is

[sajtasszonyság] vagy csúnya

[HATVÁNYPATKÁNY] jah elég ocsmány vagyok

[sajtasszonyság] meg büdös is

[HATVÁNYPATKÁNY] az is

[sajtasszonyság] akkor mi veled a probléma?

[HATVÁNYPATKÁNY] olyan hihetetlen h valaki nem akar megnősülni?

[sajtasszonyság] nem, csak

[HATVÁNYPATKÁNY] megtehettem volna

[sajtasszonyság] hogy ilyen mókásakat írogat

[sajtasszonyság] meg olyan is, mintha

[sajtasszonyság] éretlen lenne, de nem az

[HATVÁNYPATKÁNY] egyebekben meg nem érdekes az egész. halom facér ember van

[HATVÁNYPATKÁNY] nyaggasd azokat h mér azok

[sajtasszonyság] nem ezzel van baj, értsd már meg, peti

[sajtasszonyság] peti vagy?

[HATVÁNYPATKÁNY] nem vagyok peti

[sajtasszonyság] akkomi:D

[sajtasszonyság] sanyi?

[HATVÁNYPATKÁNY] ehh

[sajtasszonyság] titusz?

[HATVÁNYPATKÁNY] tifusz

[sajtasszonyság] :)

[HATVÁNYPATKÁNY] dugonics tifusz

[sajtasszonyság] nyögjed má

[HATVÁNYPATKÁNY] nyögjé te :)

[sajtasszonyság] magamban nyögjek? faszt

[HATVÁNYPATKÁNY] Johnny Deppi. Rat Pitt.

[sajtasszonyság] Fanni vagyok

[HATVÁNYPATKÁNY] fanni az szép név

[HATVÁNYPATKÁNY] fanni hagyományai, kármán józsef stb.

[HATVÁNYPATKÁNY] fanni meg kéne fakkni

[sajtasszonyság] ühüm, de az rém unalmas szentiment

[HATVÁNYPATKÁNY] na jó hát akkor az vót a divat

[HATVÁNYPATKÁNY] és kármán nem vót egy de Sade márki

[HATVÁNYPATKÁNY] be kár :)

[sajtasszonyság] :DD

[sajtasszonyság] azt se bírtam

[sajtasszonyság] budoárosat

[HATVÁNYPATKÁNY] a juliet jó

[HATVÁNYPATKÁNY] van benne pár jó gondolat

[sajtasszonyság] kösz a tippet, tudálék :)

[HATVÁNYPATKÁNY] eléggé ironikus és gúnyos és kiábrándult

[HATVÁNYPATKÁNY] jóvanna baze nem fogom szégyelleni h olvasott vagyok

[sajtasszonyság] te is ilyen vagy, mi?

[HATVÁNYPATKÁNY] ha nem teccik szopjá lovat :)

[sajtasszonyság] nem vok ciccolina, faszkalap

[sajtasszonyság] keresgéld másutt

[HATVÁNYPATKÁNY] be kár :)

[sajtasszonyság] szar az ízlésed, görény

[HATVÁNYPATKÁNY] lehet

[HATVÁNYPATKÁNY] ugyanis veled beszélgetek, eheh

[sajtasszonyság] nem erőszak, patkány

[sajtasszonyság] takarodj a picsába innen:)

[HATVÁNYPATKÁNY] szeretlek fanni

[sajtasszonyság] ilyen nincsen

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor nem :)

[sajtasszonyság] nem kell má menned?

[HATVÁNYPATKÁNY] lassan megyek el, na

[sajtasszonyság] én mek el előbb, fafej

[sajtasszonyság] nem te parancsolsz

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor szia :)

[sajtasszonyság] váá

[sajtasszonyság] mit akkor?

[sajtasszonyság] ne legyél ilyen frappáns

[sajtasszonyság] dolgozik a patkány, váppsuváppá

[sajtasszonyság] sztahanovista vagyok, patkány vagyok, lálálá

[sajtasszonyság] vagány és menő, lálálá

[sajtasszonyság] minden oké, itt csetelek, lálá

[sajtasszonyság] itt egy tini, megbaszom, suvippáj

[HATVÁNYPATKÁNY] ehehe

[sajtasszonyság] csak tőszavakat írok, menőőőőő vagyok :)

[sajtasszonyság] te ha elkéred egy lány számát, felhívod?

[sajtasszonyság] vagy egy rohadt hímsoviniszta vagy?

[HATVÁNYPATKÁNY] régebben felhívtam

[sajtasszonyság] s ma má nem csajozol vagy nem hívod fel?

*** sajtasszonyság kikerekedett szemmel figyel

[HATVÁNYPATKÁNY] nos felhívtam 1x 2x

[HATVÁNYPATKÁNY] ő nem

[HATVÁNYPATKÁNY] aztán már én sem

[HATVÁNYPATKÁNY] hát így

[sajtasszonyság] jajj, dehát fontos volt nekik

[sajtasszonyság] nekem mindig fontos, és

[sajtasszonyság] mindig átbasztak

[HATVÁNYPATKÁNY] ezért nem adsz képet és ezért nem adsz számot

[sajtasszonyság] ki kért számot?

[sajtasszonyság] bár azt se adnám

[sajtasszonyság] faszkalapka

[HATVÁNYPATKÁNY] nem kértem..

[sajtasszonyság] :D

[sajtasszonyság] biztos

[sajtasszonyság] normális és

[sajtasszonyság] csúnya

[sajtasszonyság] és vicces

[sajtasszonyság] és gondterhelt vagy

[sajtasszonyság] és így kapcsolsz ki, igaz?

[HATVÁNYPATKÁNY] nem vagyok csúnya..

[HATVÁNYPATKÁNY] csak átlagos

[sajtasszonyság] szemed szép?

[HATVÁNYPATKÁNY] a szemem? az ténleg szép

[sajtasszonyság] jajj, de jó

[sajtasszonyság] barna?

[HATVÁNYPATKÁNY] zöld

[sajtasszonyság] smaragd sájkány úr vagy!

[sajtasszonyság] és volt valami értelme a cetelésnek?

[HATVÁNYPATKÁNY] néha igen

[sajtasszonyság] mit dolgozol?

[HATVÁNYPATKÁNY] egyetemen vagyok

[sajtasszonyság] nemá:)

[sajtasszonyság] :D

[sajtasszonyság] gondoltam e volna? nem

[HATVÁNYPATKÁNY] senki se gondolja

[sajtasszonyság] mondom, h így éled ki magad, bébi:)

[HATVÁNYPATKÁNY] mondjuk úgy hogy ez egy lehetséges énem

[HATVÁNYPATKÁNY] ami jobban kijön 2 dimenzióban mint 3ban

[sajtasszonyság] és nekem ez jut?

[sajtasszonyság] úgy öltözködsz, mint egy gennyes egyetemi oktató?

[HATVÁNYPATKÁNY] neked a vidámabb énem jut

[HATVÁNYPATKÁNY] örülj neki

[sajtasszonyság] vidám gecó én

[HATVÁNYPATKÁNY] az

[HATVÁNYPATKÁNY] de ha nem teccik, mér vagy itt 2 órája velem?

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor menjé a picsába, hm?

[sajtasszonyság] ez nálad ilyen önvédő mechanizmus?

[HATVÁNYPATKÁNY] lehet

[HATVÁNYPATKÁNY] egy gennyes egyetemi oktatótól mit vársz?

[sajtasszonyság] akkor ezt most mellőzd, kérlek:)

[HATVÁNYPATKÁNY] gazdag plázamacsó lennék, az jobb lenne tudom

[sajtasszonyság] olvastad az infom?

[HATVÁNYPATKÁNY] igen, de mondtam h el fogom felejteni :)

[sajtasszonyság] szóval, nekem

[sajtasszonyság] azoknál jobban bejönnek a genny

[sajtasszonyság] oktatók is

[HATVÁNYPATKÁNY] te figyi

[sajtasszonyság] hm?

[HATVÁNYPATKÁNY] mondták már rád hogy reszelnivaló vagy? :))

[HATVÁNYPATKÁNY] a sajt miatt kérdem...

[sajtasszonyság] na, ezt még nem

[HATVÁNYPATKÁNY] nem a bálnatested miatt kérdem, nyugi

[sajtasszonyság] :DDD

[sajtasszonyság] nem láttál még, béjbe

[HATVÁNYPATKÁNY] nem is akarlak :p

[sajtasszonyság] addig vagy csak úr

[sajtasszonyság] ne is, mert belém zúgsz, basszus

[sajtasszonyság] nem kell egy konc a nyakamra

[HATVÁNYPATKÁNY] nah isten ments attól hogy

[HATVÁNYPATKÁNY] egy ilyen állatba beleessek

[HATVÁNYPATKÁNY] azkénemégcsak :)

[HATVÁNYPATKÁNY] bejöttem ma a melóhelyre, aszittem felvételi van. és kiderült nincs

[HATVÁNYPATKÁNY] be se kellett vóna jönni, ma szünnap van

[sajtasszonyság] hihi

[sajtasszonyság] legalább

[sajtasszonyság] fürdőzhetsz a szépségemben

[HATVÁNYPATKÁNY] hm

[HATVÁNYPATKÁNY] a te szépségedben fürdeni az nem könnyezetszennyezés? :)

[HATVÁNYPATKÁNY] környezetszernyezés :)

[sajtasszonyság] :DDD

[sajtasszonyság] hogy szeretkezel?

[sajtasszonyság] mint egy vadállat?

[HATVÁNYPATKÁNY] hogy? hát ritkán :)

[sajtasszonyság] szal gyorstüzelő vagy?

[HATVÁNYPATKÁNY] momentán a gyomrom érdekel nem a farkam

[sajtasszonyság] jaj, te olyan tipikus ffi vagy?

[sajtasszonyság] zaba, oszt talán

[sajtasszonyság] meglovagolhatsz?

[HATVÁNYPATKÁNY] mivel reggel óta nem ettem, ezért talán lehetek éhes, nem?

[HATVÁNYPATKÁNY] baze

[HATVÁNYPATKÁNY] a faszom se akar lovagolni, éhes vagyok :)

[sajtasszonyság] szóval, hogy kefélsz?

[sajtasszonyság] most ez érdekel

[HATVÁNYPATKÁNY] majd megtudod :)

[HATVÁNYPATKÁNY] ha meg nem, akkor úgysincs értelme elmondjam

[sajtasszonyság] naaa-legyen miről fantáziálni

[sajtasszonyság] ha egyedül vok

[HATVÁNYPATKÁNY] na mi van elszakadt a tom cruise képed?

[sajtasszonyság] törpék nem érdekelnek

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor jan koller

[HATVÁNYPATKÁNY] ő közel 2 méter

[sajtasszonyság] nicholas cage

[sajtasszonyság] cép szemei vannak

[HATVÁNYPATKÁNY] nekem is

[sajtasszonyság] akkó válaszoljáá

[HATVÁNYPATKÁNY] [Timicica@]Patkány… Mondták már te drága hogy gyönyörű szemed van? Minná belédszeretek

[sajtasszonyság] szívjon le timicica

[sajtasszonyság] muáháhá

[sajtasszonyság] milyen név....itt ezer van ebből

[sajtasszonyság] tipikus kis féreg

[sajtasszonyság] nekem nem kell tipikus ember

[HATVÁNYPATKÁNY] timicica aranyos

[HATVÁNYPATKÁNY] és hagynám is neki h leszívjon mer teccik

[sajtasszonyság] akkor have fun, bazdmeg

[HATVÁNYPATKÁNY] :)

[sajtasszonyság] ezren írtak ilyet-

[sajtasszonyság] de ki a faszt érdekel???

[sajtasszonyság] ha bemásoltam volna mindet én is...

[sajtasszonyság] csakhogy leszarom

[HATVÁNYPATKÁNY] nah én nem dicsérlek nyugi

[HATVÁNYPATKÁNY] mer ugye ki a faszt érdeklik a dicséretek, nemde

[sajtasszonyság] a csetes...az más

[sajtasszonyság] azzal nem nő az egóm

[sajtasszonyság] a cset erről szól, hogy nyalifali

[sajtasszonyság] de inkább írj magadról, h

[sajtasszonyság] mit tucc felmutatni

[sajtasszonyság] pl jó vagy az ágyban?

[HATVÁNYPATKÁNY] hát

[HATVÁNYPATKÁNY] ágy.. ágy..

[HATVÁNYPATKÁNY] ez a legfontosabb?

[sajtasszonyság] jaj, hát ennek még

[sajtasszonyság] köze nincs a szexualitáshoz

[sajtasszonyság] ebben ugye egyetértesz

[sajtasszonyság] kurvára nem ez

[sajtasszonyság] határoz meg engem, sőőt

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor meg mit nyúzol ezzel az ágy faszsággal

[HATVÁNYPATKÁNY] szar vagyok az ágyban

[sajtasszonyság] de ha te úgy

[HATVÁNYPATKÁNY] jó vagyok az ágyban

[sajtasszonyság] bánsz velem, mint

[HATVÁNYPATKÁNY] nem mindegy?

[sajtasszonyság] egy picsával, akkor

[sajtasszonyság] úgy is fogok

[sajtasszonyság] viselkedni

[HATVÁNYPATKÁNY] jahh :) értelek

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor mondjad ezt

[HATVÁNYPATKÁNY] na de úgy mégse bánhatok veled, mint egy értelmes nővel :)

[sajtasszonyság] miről kérdezzelek

[sajtasszonyság] ha úgyis hülye

[sajtasszonyság] tini kurvának nézel

[HATVÁNYPATKÁNY] dehogy..

[HATVÁNYPATKÁNY] ha hülye tini kurvának néznélek

[HATVÁNYPATKÁNY] nem lennék itt

[sajtasszonyság] timicica szented milyen név?

[HATVÁNYPATKÁNY] a név az olyan amilyen, de a csaj aranyos

[HATVÁNYPATKÁNY] nem olyan görény mint te

[sajtasszonyság] kettőnk közül te

[sajtasszonyság] vagy a nagyobb tahó, bazd meg :)

[HATVÁNYPATKÁNY] valóban :)

[HATVÁNYPATKÁNY] de ez nem zárja ki a te lehetőséged ugyanerre :)

[sajtasszonyság] mindenkivel ilyen vagy?

[sajtasszonyság] vagy csak én szolgáltam meg?

[HATVÁNYPATKÁNY] te hozod ki belőlem

[HATVÁNYPATKÁNY] így pontos

[sajtasszonyság] hát szopjál le

[HATVÁNYPATKÁNY] de természetesen átmehetünk emelkedett stílbe

[sajtasszonyság] faszt

[HATVÁNYPATKÁNY] ahogy kegyed óhajtja

[sajtasszonyság] már unom

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor szopjá le :)

[sajtasszonyság] :D igenis

[HATVÁNYPATKÁNY] eheh

[sajtasszonyság] hogy cereti?

[HATVÁNYPATKÁNY] bő nyállal szorosan

[sajtasszonyság] majd igyekszem

[sajtasszonyság] oksa

[sajtasszonyság] gyakorlok az apámon

[HATVÁNYPATKÁNY] weheheh

[sajtasszonyság] ahogy mondtad

[HATVÁNYPATKÁNY] okay

[HATVÁNYPATKÁNY] legyen neki is pár jó napja

[HATVÁNYPATKÁNY] és 1 hét múlva mehetsz ki a méneshez

[sajtasszonyság] jó messze laksz, és így

[sajtasszonyság] nem tunnánk baszni

[sajtasszonyság] éjjel nappal...

[HATVÁNYPATKÁNY] ehehe :DDDDD

[sajtasszonyság] :)

[HATVÁNYPATKÁNY] micsoda közönséges egy lotyó vagy te :)

[sajtasszonyság] a te hibád...

[sajtasszonyság] elcseszted az erkölcseim

[HATVÁNYPATKÁNY] nah akkor lépek

[HATVÁNYPATKÁNY] igazából sajnállak itt hagyni mer rém érdekes tyúk vagy

[HATVÁNYPATKÁNY] de foci van

[sajtasszonyság] anyád

[HATVÁNYPATKÁNY] a prioritások adottak

[sajtasszonyság] vegyél egy kurva labdát

[sajtasszonyság] verd rá

[HATVÁNYPATKÁNY] ehe, jobban szeretem kettesével

[HATVÁNYPATKÁNY] marad a foci

[sajtasszonyság] mer én is néztem volna különben is, fasz

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor jó te zsebkurva

[sajtasszonyság] :DD

[sajtasszonyság] mijaz, hogy

[sajtasszonyság] zsebkurva?

[HATVÁNYPATKÁNY] nem tom, pedig én találtam ki

[sajtasszonyság] :DD

[sajtasszonyság] ötletes kis dr

[HATVÁNYPATKÁNY] ehem

[HATVÁNYPATKÁNY] megjelöltelek barátnak és szarok rá h mit gondolsz erről :)

[sajtasszonyság] oh, elmorzsolok egy cseppet

[sajtasszonyság] én is téged:)

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor bazd meg :()

[HATVÁNYPATKÁNY] jah igen

[HATVÁNYPATKÁNY] máskor is bemászhacc kérődzeni :)

[sajtasszonyság] majd te jössz

[sajtasszonyság] csak nem gondolod, hogy

[sajtasszonyság] keresgéllek?

[HATVÁNYPATKÁNY] igen

[HATVÁNYPATKÁNY] keresgélni fogsz :)

[HATVÁNYPATKÁNY] mer teccem neked és megkeresel

[HATVÁNYPATKÁNY] ez van :)

[sajtasszonyság] nem ismersz!:(

[HATVÁNYPATKÁNY] akkor örültem

[HATVÁNYPATKÁNY] ténleg

[sajtasszonyság] de neked kell

[HATVÁNYPATKÁNY] de most elmegyek a picsába, természetesen csak képletesen

[sajtasszonyság] keresni engem, mert

[sajtasszonyság] én köszöntem

[sajtasszonyság] hallod??????????????

[HATVÁNYPATKÁNY] én is köszöntem

[sajtasszonyság] én kezdtem el az egészet

[HATVÁNYPATKÁNY] szia :)

[sajtasszonyság] szopjá le!:)

sajtasszonyság befejezte a beszélgetést.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanypatkany.blog.hu/api/trackback/id/tr51749067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása